Pet Kuaför

Köpek Makas Traşı, tüylerin daha uzun bırakıldığı traş şeklidir. Daha estetik bir görünüm için tercih edilebilir. Can dostunuzun cinsine, tüy yapısına ve dermatolojik özelliklerine uygun şampuanla yıkanır ve tüyleri taranarak fönle kurutulur. Ardından makasla tüyleri istenilen boyda kısaltılır.

Tüylerin Makine Traşına göre daha uzun bırakıldığı bu Köpek Traşı hizmetimizde köpeğinizde dilediğiniz görüntüyü yakalayabilirsiniz.

Köpek Makas Traşı ile tüyler seçilen modele göre kısaltılarak, daha gür, tarz ve sağlıklı tüy görünümü; uzman köpek kuaförleri eşliğinde sağlanmaktadır.

Yalnızca köpeklere özel ürünlerin seçildiği kuaförümüzde, köpekler traşın ardından, cinsine ve türüne uygun şampuanla yıkanır.

Köpeklerin ihtiyaç duyduğu tüm bakım işlemlerinin bulunduğu Köpek Makas Traşı; Göz, Kulak ve Tırnak bakımlarınıda içermektedir.

Kedi Makas Traşı, tüylerin daha uzun bırakıldığı traş şeklidir. Daha estetik bir görünüm için tercih edilebilir. Can dostunuzun cinsine, tüy yapısına ve dermatolojik özelliklerine uygun şampuanla yıkanır ve tüyleri taranarak fönle kurutulur. Ardından makasla tüyleri istenilen boyda kısaltılır.

Tüylerin Makine Traşına göre daha uzun bırakıldığı bu Kedi Traşı hizmetimizde köpeğinizde dilediğiniz görüntüyü yakalayabilirsiniz.

Kedi Makas Traşı ile tüyler seçilen modele göre kısaltılarak, daha gür, tarz ve sağlıklı tüy görünümü; uzman Kedi kuaförleri eşliğinde sağlanmaktadır.

Yalnızca Kedilere özel ürünlerin seçildiği kuaförümüzde, Kediler traşın ardından, cinsine ve türüne uygun şampuanla yıkanır.

Kedilerin ihtiyaç duyduğu tüm bakım işlemlerinin bulunduğu Kedi Makas Traşı; Göz, Kulak ve Tırnak bakımlarınıda içermektedir.

bakırköy kedi köpek traş uygulaması,bakırköy kedi köpek traş işlemleri,bakırköy kedi köpek traş yapan yerler,bakırköy kedi köpek traş uygulamaları,

Bu site, Sitesepeti ve Solido Grup güvencesi ile hazırlanmıştır. Copyright © 2014