Cerrrahi İşlemler

Neden evcil hayvanınızı kısırlaştırmalısınız. İşte size 7 neden.

1. Evcil hayvanınız için daha sağlıklı, daha uzun ömür

Kısırlaştırma işlemi, göğüs kanseri ve rahim ile ilgili hastalıkların oluşma ihtimalini ciddi bir şekilde azaltır. Dişi kedilerin %90’ı ve köpeklerin %50’si için bu hastalıklar ölümcüldür. Testis kanserine yakalanan bir erkek kedinin de ölüm riski çok fazladır. Tüm bunları düşününce kısırlaştırma en iyi korunma yöntemidir.

2. Kısırlaştırılmış dişi kedi bir daha kızgınlığa erişemez.

Döngüler farklılık gösterebilir tabi ki üreme sezonu geldiğinde 3 hafta boyunca haftanın 4-5 günü kediniz kızgınlığa ulaşacak. Bitmeyen mırıldanmaları hem onu hem sizi huzursuz edecek.

3. Erkek köpekleriniz evden kaçıp gitmeyecek.

Bir erkek iyi bir arkadaş bulmak için her şeyi yapar. Kaçabilmek için çitlerin altında toprağı kazabilir, kendine bir yükseklik bile tasarlayabilir. Kaçtıktan sonra artık trafikte mi yara alır diğer erkekler mi hırpalar belli olmaz. Ama artık tüm risklerin içine kendine atmıştır.

4. Kısırlaştırılmış evcil hayvan daha iyi davranışa sahip olur.

Kısırlaştırılmış kedi ve köpeklerin tüm ilgileri artık onların sahiplerinde oluyor. Diğer bir deyişle kısırlaştırılmamış kedi ve köpekler evin her yerine ağır kokan idrarlarını bırakarak terör estirebilir.

5. Kısırlaştırma operasyonu kilo alımına sebep olmaz

Yeme kontrolü ve egzersizlerini yaptıktan sonra petinizin kilo alması için bir sebep yok.

6. Cüzdanınız için faydalı.

Kedi veya köpeğinizin kısırlaştırılma fiyatı, ileride sahip olduğu yavruların bakım masraflarını düşündüğünüzde çokta fazla değil.

7. Kısırlatırılmış hayvanlar sosyal hayata daha uyumludur.

Başıboş hayvanlar gerçekten sosyal hayatın büyük problemlerinden. Vahşice davranabilirler, araba kazalarına sebep olup çocukları korkutabilirler. Kısırlaştırma operasyonları sayesinde sokaktaki güçsüz başıboş hayvanların sayısının azaltılmasını sağlayarak önemli bir toplum duyarlılığı göstermiş oluruz.

bakırköy kedi kısırlaştırma,bakırköy kedi kısırlaştırma işlemleri,bakırköy kedi kısırlaştırma uygulaması,bakırköy kedi kısırlaştırma uzmanı,bakırköy kedi kısırlaştırma hizmeti,

Bu site, Sitesepeti ve Solido Grup güvencesi ile hazırlanmıştır. Copyright © 2014